missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Wednesday 21 March 2012

which one is yours?





1.Apple shape
Orang yang jenis bentuk badan ini adalah besar di bahagian atas dan kecil di bahagian punggung dan peha. Nampak bentuk badan ini adalah tidak seimbang, agak sukar untuk mencari pakaian yang sesuai. Kelihatan agak besar walaupun orang itu mempunyai berat badan yang ideal.

2. Pear shape
Orang yang bentuk badannya berbentuk pear jenis yang bahagian atas kecil dan besar di bahagian bawah. Sukar untuk mencari pakaian lebih2 jenis pakaian yang labuh..muat kat atas tp ketat dipunggung.

3. Hour glass body
Wanita yang berbentuk badan seperti ini bagi saya hampir sempurna. Saya anggap semua wanita mengindamkan bentuk badan seperti hour glass body. Kita tidak perlu terlalu kurus, tp cukup sekadar sedikit penjagaan makanan dan pakaian dalam yang betul untuk seimbangkannya.


4. Straight shape
Bentuk badan yang kurus dan tiada potongan badan. Wanita berbentuk bdn seperti ini mudah untuk mencari pakaian tetapi kelihatan pakaian itu tidak kena/tidak cantik di badan wanita yang berpotongan lurus. Cuba lihat gambar ini.


So uolls yang mana satu? Yang mana bentuk badan yang uolls all mahukan? The perfect ialah bentuk yang ke-3!
Saya nak bentuk badan camtu...dan kini saya sudah dapat. Anda pun boleh dengan sedikit pelaburan, anda boleh memilik bentuk tubuh idaman....
so, nak tahu macam mana dapatkan bentuk tubuh idaman tu???heheheheheh....nnt saya share with uolls dalam next pos ye.


Love. Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets