missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Thursday 29 March 2012

4 bentuk tubuh wanita yang menggiurkan kaum adam!

Assalammualaikum.

kali ini i nak tulis pasal bentuk tubuh wanita. kita sebagai wanita WAJIB menjaga tubuh kita..nak pulak yang dah berkahwin dan beranak..bukan apa, takut nanti makan hati bila hubby puji kecantikkan wanita lain..mau gaduh campak pinggang magkuk kat rumah tu..so, berdasarkan sumber dari bahan bacaan yang i baca semasa di rumah cik yah, terdapat 4 bentuk tubuh wanita yang menggiurkan kaum adam..jom tengaok, badan ada tak dalam senarai tu:~


1. Payudara Yang Montok & Berisi
2. Pinggang Yang Ramping
3. Punggung yang bulat
4. Perut kempis

camne?ada tak one of ur body dari senarai tu??kalau ada, alhamdulillah...untung sungguh suami uolls kan, tapi, bagi yang tak...ladies, you must watch out! 
sila cantikkan diri anda untuk yang tersayang..bukan apa, kaum adam ni kadang-kadang suka tipu. cakap tak kisah la kalau uolls gemuk, gemuk itu seksi la.....tapi tahu tak tu semua ayat penyedap untuk jaga hati uolls jer..

so, jom la kita jaga makan...jaga badan..dan jaga suami ye. untuk dapatkan bentuk tubuh sepeti di atas tu, tanpa perlu diet, susah payah bersenam dan pembedahan..uolls bole gunakan PREMIUM BEAUTIFUL. ketahui kebaikan dan apa yang mampu PREMIUM BEAUTIFUL lakukakan untuk mengubah diri dan bentuk badan anda.

HUBUNGI
017-3835977
FB Farra Helmy
farrahelmy@gmail.com

Love.Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets