missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Wednesday 21 March 2012

saya nak itu...

Assalammualaikum...

hi uolls.hari ni kite jumpa lg.sihat?saya kureng sihat...kena flu.ini adalah disebabkan oleh MELOR! pembawa virus flu kat rumah ni...lepas ni mesti Melati pon kena gak. hari i nak stori tentang impian...i believe all people must have a dream or target in their life kan..camtu juga saya.
impian saya banyak...one of them:

BMW 320i - White
sangat suka kereta ni...kalau lalu sebelah, sure toleh 2 kali..hehhehe..

 ada orang bilang, kalau mimpi biar sampai ke bintang.Setuju? saya setuju..dalam hidup mesti ade impian.lagi tinggi impian, lagi kuat kita berusaha..untuk capai impian, mesti ada pengorbanan. saya akan terus dan terus berusaha untuk capai impian saya tu..tak kira la apa orang nk cakap...so people, if u have dream..better make a move now..! 
saya dah ada jalan untuk capai impian saya..anda? kalau xde atau masih tercari-cari..., i'll show u the way....mari kejar impian kita sampai ke bintang!

caiyok..caiyok..caiyok...

Love.Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets