missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Saturday 24 March 2012

Real Testimoni For Premium Beautiful

Assalammualaikum.
what a lovely day today kan? sejuk jer...hubby, Melati & Melor best je tido..penat sebab pagi-pagi tadi gi swimming and breakfast kat presint 9. this time saya nak share with uolls tentang testimoni pengguna tegar Premium Beautiful . real person..real result.


Gambar before tu..ialah semasa saya selepas deliver my baby..sangat GEBU kan?? tengok perut tu cam ada sorang lagi jer dalam perut tu....huiiishhh..tapi masa tu tak sedar lagi kan...lengan tu dah mcm batang pokok kelapa kan??? adoyai....TAPI, nasib baik saya cepat tersedar after my opismate tegur, "farah...banyak nye stok makanan..patut la ko gemuk!" uolls bayangkan...sentap mak time tu tau...huhuhuhu..
balik rumah i tanya my hubby "i ni gemuk ke?"...my hubby said.."mmmm....ada la skett..". sentap lagi mak...huhuhuhuhu
i nekad..i mesti cari jalan untuk kuruskan balik badan i yang dah GEBU ni sebelom bertambah GEBU lagi...

Alhamdulillah. after menggunakan Premium Beautiful dengan konsisten dan mengamalkan Maharani dan juga Garam Buluh...saya sudah dapat turunkan berat badan. gambar after itu ialah saya kini...
so, uloss...masih belom terlambat untuk anda mengubah diri anda..saya boleh, uolls juga boleh.
for those yang berminat nak dapatkan Premium Beautiful, hubungi saya k. free consultation and fitting for uolls.

fara 017-3835977
FB Farah Helmy


Love. Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets