missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Saturday 7 April 2012

Tanda-tanda awal bila pakai PREMIUM BEAUTIFUL

Hi uollss....
post kali ni nak share with uolls tentang tanda-tanda awal yang biasa dihadapi semasa pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL. setiap orang akan menghadapi nya..ini kerana badan uolls tengah nak bersua kenal dengan PREMIUM BEAUTIFUL.
SO, meh sini tengok..ada tak tanda-tanda ini kat uolls..


  • Gatal-gatal pada badan, perut, pinggang, atau tempat-tempat tertentu


rasa gatal ini terjadi kerana pada ketika itu proses pengeluaran toksin dalam badan uolls sedang berlaku dan toksin dikeluarkan melalui peluh.teruskan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL bagi meneruskan pengeluaran toksid berasid. kesan positif dapat dirasai apabila kegatalan mulai hilang dan kulit menjadi bersih tanda toksid yang semakin menghilang.

  • Sendawa, kentut, mual dan muntah


ini berlaku kerana banyak angin dalam badan uolls. PREMIUM BEAUTIFUL bertindak mengeluarkan angin dalam badan. banyak angin dalam badan disebabkan oleh badan berasid.

  • sakit kepala 

sakit kepala berlaku kepada uolls yang kerap sakit kepala atau migrain. teruskan memakai PREMIUM BEAUTIFUL dan banyakkan minum air

  • Sakit pada rahim

jangan risau..ini kerana pada peringkat ini PREMIUM BEAUTIFUL sedang membetulkan kedudukan rahim/peranakkan uolls, melancarkan period dan menyembuhkan masalah keputihan.

  • Sakit pada tulang belakang

sakit pada tulang belakang kerana pada peringkat ini tindakan penyelarasan tulang belakang semasa pemakaian Waist Nipper (Bengkung).

  • Sengal-sengal pada payudara

ia berlaku kerana ia bertindak menaikkan semula kedudukan payudara uolls dan membantu menegangkan serta menganjalkannya.


So, kalau ada-ada tanda camni kat uolls masa peringkat awal uolls pakai PREMIUM BEAUTIFUL, takpe, teruskan memakai ye...banyakkan minum air tau.

Love, Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets