missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Monday 2 April 2012

Kenapa tak selesa memakai Premium Beautiful??

Assalammualaikum.

pernahkah uolls terdengar ada kenkawan uolls mengadu tak selesa pakai PREMIUM BEAUTIFUL? senak la..semput la..macam-macam lagi.
Hmmmm..pelik tu.sebab sepanjang i pakai..ok jer..very selesa tak kira apa pun keadaan. so, bagi merungkai persoalan betul ke pakai  PREMIUM BEAUTIFUL tak selesa...i dah buat sedikit kajian dan rujukan kepada orang yang arif tentang isu ni.
Rupe-rupe nye...mmmmmmmmmm....patut la tak selesa. ni la antara SEBAB-SEBABNYA:-

1. SALAH SAIZ daaaaa...

  • patut la tak selesa kan.salah saiz rupenye...camne la boleh salah saiz tu? sebabnya, kalau beli daripada agent yang sah, kami akan mengambil ukuran dan akan dapatkan saiz yang tepat untuk badan uolls tau siap tolong uolls fitting lagi tau..
  • kalau dah salah saiz..memang la tak sedap pakai. huhuhuhu..kalau saiz besar, tak fit la dengan badan uolls..and kalau saiz kecil, memang la pakai jadi senak..tu yang kes jalan cam robot tu..so, hati-hati..make sure ukuran mesti tepat.
2. SALAH TEKNIK lorrr..
  • hmmmmm..satu lagi sebabnya ialah customer tu salah teknik pakai  PREMIUM BEAUTIFUL. for info, untuk pakai  PREMIUM BEAUTIFUL ada teknik tau..tak bole main hentam jerr..tu yang bila pakai rasa tak selesa....so, for those yang tak tahu teknik untuk pakai  PREMIUM BEAUTIFUL dengan betol, teruskan layari blog i..nanti i akan masukkan cara-cara pemakaian  PREMIUM BEAUTIFUL.
  • uolls tahu tak kenapa some customer tak tahu nak teknik untuk pakai  PREMIUM BEAUTIFUL? ini disebabkan mereka beli  PREMIUM BEAUTIFUL daripada orang yang takda ilmu tentang  PREMIUM BEAUTIFUL dan hanya nak habiskan stok  PREMIUM BEAUTIFUL jer. so, jaga-jaga...
  • teknik yang betul akan mematikan keselesaan sepanjang tempoh pemakaian. ingat tu..
3. PREMIUM BEAUTIFUL PALSU!
  • for info, terdapat  PREMIUM BEAUTIFUL palsu dipasaran. so, uolls must becareful. biasa la kan..bproduk hebat mesti la ada yang nak palsukan demi mengaut keuntungan. selalunya  PREMIUM BEAUTIFUL palsu dijual dengan harga jauh lebih rendah daripada harga sebenar. hati-hati ye..sila rujuk agent atau pengedar sah untuk mengetahui samada  PREMIUM BEAUTIFUL uolls tu palsu atau tidak.



kesimpulan yang i boleh simpulkan ialah..kalau nak beli PREMIUM BEAUTIFUL, belilah daripada i...i agent sah PREMIUM BEAUTIFUL. i akan pastikan uolss selesa memakai PREMIUM BEAUTIFUL ini kerana keselesaan adalah perkara paling penting dalam pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL.

untuk sebarang pertanyaan, bole lah hubungi:

017-3835977
Facebook: Farah Helmy
emel: farrahelmy@gmail.com

Love, Farra.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets