missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Wednesday 27 August 2014

Kelebihan pad Bio Seleza berbanding pad biasa

Kelebihan BIO SELEZA :



 Guna gel so tahan basah dan kering
 Ada anti bakteria strip utk menghalang pembiakan kuman
 Kain berkualiti dan bernafas utk pengudaraan, tak lembap
 Ditambah dgn tenaga BIO VELOCITY utk pengedaran darah, bantu detox, hilang stress, melambatkan penuaan
 Menghilangkan senggugut, keputihan, menyuburkan dan mewangikan miss V anda.!
 Sangat super duper selesa. Slim, tak tebal sgt dan tak besar sgt.


APA KATA MEREKA?

" Saya dah pakai Bio Seleza ni. mmg sangat selesa, sebab dia nipis dan bila tido malam tak bocor. rasa kering dan tido lasak pon xpe. klau pad biasa tu tido pon kene jaga2 dan tido ayam je. hehe. mmg best lah bio seleza ni " - sal, seremban


" 1-2 hari saya pakai Bio Seleza ni, darah keluar ketul2 dan heavy flow sgt.tapi x bocor. pastu rasa sakit pinggang tapi saya pakai jugak. dan hari ke-5 dah bersih. slalu nya amik masa smpai 7 hari. after period check dgn doctor , yeayy cyst saya dah takde lah.syukur sangat2" - anis, kl


"yang paling bestnya bila saya pakai Bio Seleza, saya tak perlu nak tukar2 pad dlm 1 hari tu. jimat sangat. tau x slalunya klau time period before ni, mau 3-4 keping jugak satu hari. tp Bio Seleza 1-2 keping je dah okey.jimat gila " - wani, melaka








jom TUKAR ke BIO SELEZA!!!




0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets