missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Tuesday 4 December 2012

Tomato..Tomatox...


haha....mesti korang ingat MF dah jadi tokey sayur pulak kan jual tomato kat blog...!!! ngee....ngeeeeeeee...salah... actually MF ada produk baru nak share dengan uolls yang suke nak cantik cantik nie... produk ni MF dah try..memang best..tapi MF tak sempat nak snap gambo masa MF pakai tomatox nie...

konfem uolls tertanya tanya ke menatang alah ape la TOMATOX tu kan??? tomatox nie masker ~ masker magic glowing ~ wink..wink..wink....suke tak hanya dengan pakai masker kat muke, then muka terus glowing gitu....sangat mudah.. MF suka sangat produk nie..

Tomatox masker ni salah satu hot selling produk keluaran tonymoly korea yang berkesan untuk mencerahkan, glowing dan bertindak membuang toksin yang ada pada kulit muka uollzz...Tomatox sesuai untuk semua jenis kulit ~ kulit kering & tak bermaya, tone kulit tak sekata, kulit berminyak & kulit sensitif.

Tomatox mengandungi:-
  • extract fresh tomato & sayur sayuran yang kaya dengan vitamin A, anti-oxidizing yang menyingkirkan toksin daripada kulit
  • gelembung buih2 merah oksigen yang membersihkan kulit dan menyediakan oksigen dalam kuantiti yang besar ke kulit yang memberi kesan kulit yang cerah, lembut, licin dan tidak berminyak dengan cepat dan pantas.

p/s: produk ni MF import terus dari member MF kat Jepun tau...fresh from Japan...!!!

sms/call/whatsaap MF
019-2239859


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets