missfabbyonlinemall

missfabbyonlinemall

Monday 26 November 2012

Kegunaan Bio Ever Nano Cream

Assalammualaikum...


Hi jeita-jelita dan kacak ensem semua...ok, seperti yg MF janjikan before this (post sebelum ni lor..) MF akan kongsikan tentang fungsi dan kegunaan krim ajaib ~ Bio Ever.

actually krim ni sesuai untuk semua jenis kulit dan jangan tak tahu..kaum adam pon bole guna gak ye krim nie...tak terhad untuk wanita sahaja tau.......!!!

Bio Ever boleh digunakan untuk kebaikkan kesihatan, kecantikan dan juga keintiman tau...tak payah nak makan pil ke jamu ke...tak payah nak suntik2...hanya sapu jer...Insya'Allah dengan izin Allah terbukti berkesan...

Bio ever boleg digunakan untuk membantu mengurangkan gejala-gejala seperti berikut dengan hanya sapu..nak sapu kat mana....jeng jeng jeng....kenala call MF kan..tak bole bgtau kat sini..tak surprise la kan..

SAKIT KEPALA/MIGRAIN
RAMBUT GUGUR/BOTAK/BERUBAN
SAKIT MATA/KATARAK/BERSELAPUT/RABUN
RESDUNG/SELSEMA
ASMA
BERDENGKUR
JERAWAT/JERAGAT
SAKIT GIGI.GUSI/MATA IKAN (ULSER)
TIROID
SAKIT TEKAK
BATUK
SAKIT JANTUNG
DARAH TINGGI
KENCING MANIS


Pssssttttt.....uolls nak tahu tak..Selain itu..krim ni gak bole memantap dan menegangkan payudara serta boleh "repair dara" uolls....hebat kan?? bagi yang dah kawen tu...bole la try krim ni ye..mesti ur hubby sangat suke dan makin sayang...dan krim ni gak bole membantu meningkatkan keintiman (untuk yang dah kawen je ye...) nak tahu camne teknik untuk itu..kena la call/sms MF...pendek kata memang sangat berbaloi la kalau beli krim nie...


sms/whatsapp/call MF
019-2239859


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Cuteki gadgets